»Glede na naše podatke imamo v osnovnih šolah sistemiziranih delovnih mest učiteljev nekaj čez 19.000, medtem ko imamo pomanjkanja nekaj čez 700 učiteljev.«
»Če nimamo sistemske omejitve uporabe pametnih naprav v šolah, učitelje postavljamo v nehvaležno vlogo šerifov.«
»Če nimamo sistemske omejitve uporabe pametnih naprav v šolah, učitelje postavljamo v nehvaležno vlogo šerifov.«
»Ampak mi mislimo, da to vendarle ni naloga vodstva šol in učiteljev, da so naše naloge zapisane v zakonu o osnovni šoli in jih tudi odlično izvajamo.«
»Mislite, da je težava v večini šolah (sploh v Sloveniji), da dijaki nimajo računalništva kot obveznega predmeta v osnovnih šolah.«
»Slap ni največja vas, nimamo osnovne šole, gostilne, prostora, v katerem bi se vaščani lahko srečevali in pogovarjali.«
»Ampak če nimamo sistemskega predpisa oziroma zakona, ki to natančno in jasno določa, so ravnatelji in učitelji prisiljeni postati šerifi na šolah.«
»Ampak če nimamo sistemskega predpisa oziroma zakona, ki to natančno in jasno določa, so ravnatelji in učitelji prisiljeni postati šerifi na šolah.«
»Ni mogoče zanikati, da oboje navedeno posledično znižuje raven kakovosti vzgojno-izobraževalnega in drugega dela, če pa k temu dodamo še aktualno napoved Zavoda RS za zaposlovanje, da bo v Sloveniji srednjeročno tudi sicer primanjkovalo strokovnjakov za vzgojo in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, učiteljev razrednega pouka, predmetnih učiteljev v osnovni šoli, učiteljev v srednjih šolah in vzgojiteljev v dijaških domovih, kuharjev in dietnih kuharjev, je očitno, da je nujno ukrepati takoj.«
»Zagotovo si bodo ravnatelji pomagali z drugimi učitelji, ki jih imajo v šoli, tudi s tistimi, ki so izvajali interesne dejavnosti, in z drugimi strokovnimi delavci.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju