»Glede na naše podatke imamo v osnovnih šolah sistemiziranih delovnih mest učiteljev nekaj čez 19.000, medtem ko imamo pomanjkanja nekaj čez 700 učiteljev.«
»Ampak mi mislimo, da to vendarle ni naloga vodstva šol in učiteljev, da so naše naloge zapisane v zakonu o osnovni šoli in jih tudi odlično izvajamo.«
»Mislite, da je težava v večini šolah (sploh v Sloveniji), da dijaki nimajo računalništva kot obveznega predmeta v osnovnih šolah.«
»Slap ni največja vas, nimamo osnovne šole, gostilne, prostora, v katerem bi se vaščani lahko srečevali in pogovarjali.«
»Ni mogoče zanikati, da oboje navedeno posledično znižuje raven kakovosti vzgojno-izobraževalnega in drugega dela, če pa k temu dodamo še aktualno napoved Zavoda RS za zaposlovanje, da bo v Sloveniji srednjeročno tudi sicer primanjkovalo strokovnjakov za vzgojo in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, učiteljev razrednega pouka, predmetnih učiteljev v osnovni šoli, učiteljev v srednjih šolah in vzgojiteljev v dijaških domovih, kuharjev in dietnih kuharjev, je očitno, da je nujno ukrepati takoj.«
»Zagotovo si bodo ravnatelji pomagali z drugimi učitelji, ki jih imajo v šoli, tudi s tistimi, ki so izvajali interesne dejavnosti, in z drugimi strokovnimi delavci.«
»Zagotovo se bodo ravnatelji pomagali z drugimi učitelji, ki jih imajo v šoli, tudi s tistimi, ki so izvajali interesne dejavnosti, in z drugimi strokovnimi delavci.«
»Organizacija je boljša, bolj prilagojena. Vidi se, da so šole nekaj investirale v to med počitnicami, tudi učitelji.«
»Razmere so težje kot v zdravstvu, moramo se zavedati, da v šolah ni čakalnih vrst, otroci so v razredu vsak dan, potrebujejo učitelja.«
»Težave imajo kolektivi z visoko necepljenostjo učiteljev, ne pa toliko šole, ki imajo veliko okužb.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju